تصفیه آب خانگی سی سی کا CCK

شرکت سی سی کا، یکی از بزرگترینشرکت های تولید کننده محصولات تصفیه آب است. این شرکت محصولات خود را به بسیاری از کشورهای جهان صادر میکند.

اگر به دنبال خرید تصفیه آب بوده باشید و تحقیقاتی کرده باشید، حتما نام CCK را شنیده اید.

شرکت سی سی کااولین برند معرفی شده در مقاله بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در تایوان و شهر تایچونگ ، در سال 1973 تاسیس شد.این کارخانه در طراحی و ساخت تجهیزات تصفیه آب حرفه ای با انواع لوله‌ها و اتصالات ، اتصالات EZ ، فیلترهای حوزینگ ، فیلتر کارتریج ، پمپ‌ها و دیگر واحد‌ها و اجزای تصفیه آبتخصص دارد.

انواع دستگاه تصفیه آب CCK

سی سی کا از برند هایی است که دستگاه های تصفیه آب بی شماری از آن تولید میشود. معروف ترین مدل های تصفیه آب سی سی کا مدل 6 مرحله آن است. علاوه برآن مدل های 7 تا 9 مرحله ای را نیز تولید و به بازار عرضه میکند.

درحال حاضر متاسفانه دستگاه های این برند وارد ایران نمیشوند. اگر هم وارداتآن صورت بگیرد قیمت آن به طور سرسام آوری بالاست و معمولا فروشنده ها به سراغ آن نخواهند رفت.

اگر بهدنبال خرید تصفیه آب با کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید تصفیه آب خانگی لایف واتر مدل نوبل است. به دلیل اینکه این دستگاه از قطعات با کیفیتتایوانی استفاده کرده و خود را به عنوان یکی از بهترین دستگاه های آب تصفیه کن موجود در ایران معرفی کرده است.

دستگاه تصفیه آب 6 مرحله CCK

دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل شش مرحله ای از معروف ترین انواع تصفیه آب در ایران است. فیلتر های به کار رفته در این دستگاه به شرح زیر است.

فیلتر مرحله 1، فیلتر الیافی pp

درفیلتر مرحله اول تمام آلاینده های درشت از آب حذف میشوند. فیلتر pp با اندازه 5 میکرون میتواند آلاینده های درشتی مثل شن و ماسه، گل و لای و دیگرمواد فیزیکی درشت را از آب حذف کند. لازم به ذکر است که جنس این فیلتر از الیاف ذوب شده پلی پروپیلن است.

فیلتر مرحله 2، کربن پودری یا کربن گرانول

اینفیلتر از کربن اکتیو بر پایه پوسته نارگیل تهیه شده است که دارای منشا گیاهی است و در مرحله دوم سی سی کا 8 مرحله ای نصب میشود. کربن اکتیو موجوددر این فیلتر به حذف کلر در از درون آب میپردازد. به دلیل اینکه کلر اگر به فیلتر مرحله 4 برسد، میتواند به غشای فیلتر ممبران RO ضربه بزند و به آنآسیب برساند.

فیلتر مرحله 3، کربن بلاک CTO

اینفیلتر که مکمل فیلتر مرحله دوم است، میزان کلر درون آب را به صفر میرساند.بنابراین آب خروجی از کربن بلاک به کیفیت مناسبی رسیده و از نظر ظاهری شفاف و بدون آلودگی است.

فیلتر مرحله 4، فیلتر ممبران

اینفیلتر که اصلی ترین و مهم ترین مرحله از فیلتراسیون اسمز معکوس است، ذرات آب را تا اندازه 0.0001 میکرون تصفیه میکند. فیلتر ممبران دارای منافذ بسیار کوچکی است که اجازه عبور مواد فیزیکی و همچنین مواد شیمیایی را به آلاینده های درون آب نمیدهد.

فیلتر مرحله 5، پست کربن خطی

فیلترپست کربن که در مرحله پنجم دستگاه قرار دارد، وظیفه دارد تا بو و طعم نامناسب آب را حذف کند و به حداقل برساند. این فیلتر دو بار اقدام به تصفیهآب میکند. یکبار قبل از رسیدن آب به مخزن و بار دگیر پس از خروج آب از مخزن آب را تصفیه میکند.

فیلتر مرحله 6، مینرال

وظیفهاصلی فیلتر مینرال افزودن مواد معدنی مورد نیاز برای بدن است. این فیلتر میتواند املاح مفید و مناسب را به آب تصفیه شده بیفزاید تا آب علاوه بر طعممناسب، سالم و مفید نیز باشد.

تصفیه آب سی سی کا

سی سی کا

۰۰/۱۱/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد سلمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی